shadeofblue

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Anon Harkness - 10 december 2012 16:58

Hey!


I lördags så var jag och min kompis på ConFusion. Jag var cosplayad som Pinkie Pie från My Little Pony: Friendship is Magic och min kompis var Misa från Death Note. Vi hann inte ta bilder, så det här inlägget blir nog astråkigt att läsa. c:

 

Först gick vi runt som idioter och bara fangirlade över allt och alla, sedan så gick vi och kollade på vad folk sålde. Vi skrev även olika namn i min kompis death note. Vi såg på en modevisning, och sedan åkte vi hemåt.

 

Vi fick väldigt många blickar, speciellt jag när jag var tvungen att gå hem själv. Jag tror jag gav runt 30 gamla gummor hjärtattacker, hehe. ^^' Men barnen verkade tycka det var kul i alla fall!

 

 

Det var allt om den dagen. Jag planerar på att gå på Närcon i sommar, men det är inte säkert om jag kan. Vi får hoppas på det bästa! 

 

 

Snart kommer ett inlägg om sims med bilder. ^-^ Hejdå! 

Av Anon Harkness - 10 december 2012 16:52

Hej!


Nu är jag tillbaks, med två nya simmar att presenterna!

 

Jay Pierce och Damien Phantomhive

 

 

 

Dessa två sötnosar är ihop och de kommer förmodligen gifta sig i framtiden. 

 

 

 

Jay Pierce

 

 

 

-Överkänslig

-Familjeinriktad

-Perfektionist
-Kockbegåvning

-Hopplös romantiker

 

 

Damien Phantomhive

 

 

 

-Älskar naturen

-Vegetarian

-Älskar värmen

-Gröna fingrar

-Fiskare

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards